E-shop bol spustený.

23.09.2010 00:23

Milé dámy,

 

moj e-shop Vám ponúka originálne doplnky - fascinatory, bez ktorých si mnoho dám, hlavne vo Veľkej Británii, nevie predstavit jedinú spoločenskú udalosť.

 

Ja osobne nosím fascinatory veľmi rada, ale vždy som si ich musela objednávať z Anglicka, na Slovensku je tento tovar veľmi nedostatkový. Jedného dňa som sa rozhodla vyrobiť si svoj vlastný fascinator sama, keďže som nikde nemohla vypátrať presne taký, ktorý by zodpovedal mojim predstavám a môjmu oblečeniu. Výroba fascinatorov ma tak zaujala, že výsledky mojej práce môžete vidiet na stránkach tohoto e-shopu.

 

Fascinatory sú veľmi obľúbené hlavne medzi družičkami a odvážnymi nevestami, ak chcete byt originálna a fascinujúca aj Vy, určite to skúste s niektorým fascinatorom z mojej dielne. Úspech zaručený! :-)

 

Verím, že sa Vám moj e-shop a moje výrobky budú páčiť a budú sa Vám dobre nosiť.

 

S akýmikoľvek dotazmi, pripomienkami a požiadavkymi ma neváhajte kontaktovať na mojej e-mailovej adrese original.fascinator@gmail.com.

 

Vaša En

—————

Späť